بهترین دوچرخه جهان سیکلت
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

* دوچرخه کوهستان یکی از شناخته شده ترین انواع دوچرخه، مدل کوهستانی آن است. این نوع دوچرخه برای مسیرهای بیرون از شهر و طبیعت طراحی شده است و از ویژگی های مخصوصی برخوردار می باشد. با استفاده از دوچرخه کوهستان می توانید انواع مسیرهای ناهموار را طی کنید و به گردش در فضاهای غیرشهری بپردازید. دوچرخه کوهستان دارای مدل های مختلفی است که شامل کراس کانتری، اسپرت، تریل، آل مونتاین، اندرو، دانهیل، فت بایک و … است. * دوچرخه شهری دوچرخه شهری قدیمی ترین نوع دوچرخه است که به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی تغییرات مختلفی در آن صورت گرفت. دوچرخه شهری می تواند به صورت دنده ثابت (تک سرعته) و یا چند سرعته باشد. این نوع دوچرخه برای پیمایش مسیرهای هموار درون شهر طراحی شده و اکثر افراد تجربه استفاده از آن را دارند. Urban، هیبرید، فیتنس و تاشو از مهمترین مدل های دوچرخه های شهری محسوب می شوند که از ساختار، طراحی و امکانات و ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار می باشند.

 * دوچرخه جاده (کورسی) نوع دیگر دوچرخه مختص جاده بوده و طراحی خاصی دارد. این نوع دوچرخه دارای لاستیک های نازکی است که اصطکاک کمتری را ایجاد می کنند و باعث افزایش سرعت می شوند. دوچرخه کورسی مناسب جاده های آسفالت و صاف است و برای مسابقات در نظر گرفته می شود. از مهمترین مدل های دوچرخه جاده ای می توان به Race، Endurance، کراس، تایم تریل و دوچرخه پیست را نام برد.

رنگ و طرح دوچرخه مانند هر محصول دیگری توجه به رنگ و طرح و انتخاب یک دوچرخه با توجه به سلیقه اهمیت ویژه ای دارد. معمولا دوچرخه ها با چندین طرح و رنگ متفاوت تولید می شوند تا سلیقه همه افراد پوشش داده شود. امام ممکن است برخی از مدل ها دارای رنگ و طرح محدودی باشند، از این رو اگر در انتخاب خود دچار مشکل شدید سعی کنید در وهله اول کیفیت کلی دوچرخه جهان سیکلت و نوع بدنه و قطعات آن را در نظر بگیرد. در واقع نباید بر روی رنگ و طرح حساسیت زیادی به خرج دهید.





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: